Οι αντιφάσεις στην επιστήμη όσον αφορά την διατροφή και την δίαιτα αδυνατίσματος είναι αμφιλεγόμενες. Ο κάθε άνθρωπος επιθυμεί

να έχει όμορφο και ισχυρό σώμα. Εδώ θα αναφέρουμε μερικές από τις αρχές, που συνοδεύουν κάθε δίαιτα αδυνατίσματος.

  1. Το αδυνάτισμα είναι προσωπική απόφαση – Το να λάβουμε απόφαση σε σχέση με το αδυνάτισμα εξαρτάται μόνο από μας. Η απόφαση πρέπει να είναι συνειδητή, γιατί μια δίαιτα αδυνατίσματος δεν αποτελείται απλά από ένα τρόπο συγκεκριμένης διατροφής, αλλά απαιτεί να συγκεντρωσούμε όλη την θετική ενέργεια επάνω της.
  2. Υγρά και καροποί – Οπωσδήποτε πρέπει να καταναλώνουμε πολλά υγρά, π.χ – νερό, τσάι του βουνού, επειδή μ’αυτό τον τρόπο βοηθάμε το σώμα να καθαρίσει. Οι καρποί πρέπει να καταναλώνονται με άδειο στομάχι, για να είναι πιο αποτελεσματική η δίαιτα αδυνατίσματος.
  3. Κανόνες διατροφής – Για πιο εύκολη και πιο σωστή απορρόφηση των τροφίμων από τον οργανισμό, συνιστάται η ομοιότυπη διατροφή. Συνιστάται την σωστή κατανάλωση της ομοιότυπης διατροφή της ημέρας και την ποικιλία τροφίμων της εβδομάδας. Αυτό επίσης συμβάλλει στο καλύτερο αποτέλεσμα της δίαιτας σας  ή της υγιεινής διατροφής.
  4. Διατροφή – συχνά και αργά – Μην καταναλώνετε υπερβολικά τροφή για να είναι πιο αποτελεσματική η δίαιτα  αδυνατίσματος. Συνήθως το αίσθημα κορεσμού έρχεται μετά από 20 λεπτά.
  5. Λιγότερη ποσότητα μπαχαρικών και αλκοόλ – Για παράδειγμα το αλάτι διατηρεί τα υγρά στο σώμα, ενώ τα μπαχαρικά και το αλκοόλ αυξάνουν την όρεξη.
  6. Κίνηση – Είναι ο σημαντικότερος κανόνας της δίαιτας αδυνατίσματος, χωρίς κίνηση, ακόμα και να αδυνατίσει το σώμα σας  δε θα είναι σφιχτό και όμορφο.

 

Leave a reply