άàϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ άñήλια

άü έϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ η ζήλια είναι δϬÖο Î­Î½Î½Î¿Î¹ÎµÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÖϬáνά ϬÄάνε μαζί. άïίναι ϬÄϬÅαγμαϬÑικά αμϬÜίβολο αν ϬÖϬÄάϬÅϬáει άνθϬÅϬâϬÄÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÉϬÑον κϬåϬÉμο ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î½Î± έϬáει εϬÅϬâϬÑεϬÖϬÑεί και να μην έϬáει ζηλέϬàει ϬÑο ϬÉϬçνϬÑϬÅοϬÜο ϬÑοϬÖ. άïίϬÑε γιαϬÑί αιϬÉθάνεϬÑαι αναϬÉϬÜάλεια, είϬÑε γιαϬÑί είναι αϬÄϬå ϬÑη ϬÜϬçϬÉη ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î¬ÎºÏ¬ÅϬâÏ¬Ç ÎºÏ¬ÑηϬÑικϬåÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ γεμάϬÑÎ¿Ï¬Ç ÎµÎ¼Î¼Î¿Î½Î­Ï¬Ç, η ζήλια ϬÄάνϬÑα μϬÄοϬÅεί να βϬÅει ϬÑϬÅϬåϬÄο να ϬÑϬÅϬÖϬÄϬéϬÉει και να εμϬÜανιϬÉϬÑεί.

άó ζήλια είναι ϬÉϬÖνδϬÖαϬÉμϬåÏ¬Ç Ï¬ÉϬÖναιϬÉθημάϬÑϬâν και για αϬÖϬÑϬå είναι ϬÑϬåϬÉο ϬÉϬÜοδϬÅή και εκϬÑϬåÏ¬Ç ÎµÎ»Î­Î³Ï¬áÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ¬Ï¬ÄÎ¿Î¹ÎµÏ¬Ç Ï¬ÜοϬÅέϬÇ. ΠεϬÅιλαμβάνει ϬÑο ϬÜϬåβο, ϬÑην αναϬÉϬÜάλεια, ϬÑο άγϬáοϬÇ, ϬÑο θϬÖμϬå, ϬÑην οϬÅγή, ϬÑην αϬÄελϬÄιϬÉία. Το ϬÄολϬç ενδιαϬÜέϬÅον είναι ϬåϬÑι Ϭåλοι Î¼Î±Ï¬Ç Î±Î½Î±Î³Î½Ï¬âϬÅίζοϬÖμε ϬÑÎ¹Ï¬Ç ÎºÎ±Ï¬ÑαϬÉϬÑϬÅοϬÜÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÑÎ·Ï¬Ç Î´Ï¬ÖναϬÑϬåϬÑηϬÑÎµÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬåϬÑι μϬÄοϬÅεί να αϬÄοϬÑελέϬÉει ϬÑο μεγαλϬçϬÑεϬÅο αγκάθι ϬÉϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉϬáέϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÑϬâν ζεϬÖγαϬÅιϬéν, αλλά αϬÄϬå ϬÑην άλλη Ϭåλοι Î¼Î±Ï¬Ç Î¸ÎµÏ¬âϬÅοϬçμε ϬÄεϬÅίεϬÅγο να είναι κάϬÄÎ¿Î¹Î¿Ï¬Ç ÎµÏ¬ÅϬâϬÑεϬÖÎ¼Î­Î½Î¿Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ να μη ζηλεϬçει ϬÄοϬÑέ.

ΠϬÅοϬÜανϬéϬÇ, ϬÑα ϬÄάνϬÑα έϬáοϬÖν να κάνοϬÖν με ϬÑο μέϬÑϬÅο. άöÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Î´ÎµÎ½ μϬÄοϬÅεί να αϬÄοϬÜϬçγει να ζηλέϬàει, αλλά ϬÉαϬÜϬéÏ¬Ç Î¼Ï¬ÄοϬÅεί να ελέγξει ϬÑο βαθμϬå και ϬÑη ϬÉοβαϬÅϬåϬÑηϬÑα ϬÑÎ·Ï¬Ç ÎºÎ±Ï¬ÑάϬÉϬÑαϬÉηϬÇ. άó ζήλια είναι ϬÄολϬç ϬÄεϬÅίεϬÅγη καϬÑάϬÉϬÑαϬÉη γιαϬÑί ιϬÉοϬÅϬÅοϬÄεί κάϬÄÎ¿Ï¬Ö Î¼ÎµÏ¬ÑαξϬç ϬÑϬÅÎ­Î»Î±Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ λογικήϬÇ.

άåλοι οι άνθϬÅϬâϬÄοι ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î­Ï¬áοϬÖν ζηλέϬàει έϬáοϬÖν ϬÜανϬÑαϬÉιϬâθεί να ϬÄϬÅοκαλοϬçν καϬÑαϬÉϬÑϬÅοϬÜÎ­Ï¬Ç Ï¬Éαν ϬÑαϬçϬÅοι ϬÉε ϬÖαλοϬÄϬâλείο για να εκδικηθοϬçν αϬÖϬÑϬåν ή αϬÖϬÑήν ϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÑοϬÖÏ¬Ç Î­ÎºÎ»ÎµÏ¬àε ϬÑο ϬÑαίϬÅι. άó ϬÜανϬÑαϬÉίϬâϬÉη ϬÑÎ·Ï¬Ç Î²Î¯Î±Ï¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ λογική και αναμενϬåμενη και μεϬÅÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÜοϬÅÎ­Ï¬Ç Î´Ï¬Åα ηϬÅεμιϬÉϬÑικά. άÜÎ»Î»ÎµÏ¬Ç Ï¬ÜοϬÅÎ­Ï¬Ç Ï¬Äάλι η βία μϬÄοϬÅεί να κοϬÅϬÖϬÜϬâθεί και να ϬÜϬÑάϬÉει ϬÉε ακϬÅÎ±Î¯ÎµÏ¬Ç ÎºÎ±Ï¬ÑαϬÉϬÑάϬÉειϬÇ. άåλοι Î¼Î±Ï¬Ç Î¾Î­Ï¬ÅοϬÖμε ϬåϬÑι ϬÑα εγκλήμαϬÑα Î¶Î®Î»Î¹Î±Ï¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ϬÉϬáεϬÑικά ϬÉϬÖνηθιϬÉμένο ϬÜαινϬåμενο, αν και ϬÉϬÖνήθϬâÏ¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ οι άνϬÑϬÅÎµÏ¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÉϬÑϬÅέϬÜονϬÑαι καϬÑά ϬÑϬâν γϬÖναικϬéν ϬÑοϬÖϬÇ, ή ϬÑÎ¿Ï¬Ö Î±Î½Ï¬ÑίϬÄÎ±Î»Î¿Ï¬Ö Î´Î­Î¿Ï¬ÖϬÇ.

άó ζήλεια δεν είναι ϬÄάνϬÑα ϬÄαϬÅάλογη

άüϬÅιϬÉÎ¼Î­Î½ÎµÏ¬Ç Î±Î½Ï¬ÑιδϬÅάϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç Î¶Î®Î»Î¹Î±Ï¬Ç Ï¬âϬÉϬÑϬåϬÉο δεν είναι ϬÄαϬÅάλογεϬÇ. Το ανϬÑίθεϬÑο. άïίναι ϬÄολϬç Î»Î¿Î³Î¹ÎºÎ­Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ αναμενϬåμενεϬÇ, καθϬéÏ¬Ç ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï¬Ç Î´ÎµÎ½ μϬÄοϬÅεί να ζει ϬÉε καθεϬÉϬÑϬéÏ¬Ç Î±Î½Î±Ï¬ÉϬÜÎ¬Î»ÎµÎ¹Î±Ï¬Ç Î³Î¹Î± ϬÄολϬç καιϬÅϬå και να καϬÑαϬÄίνει ϬÑα ϬÉϬÖναιϬÉθήμαϬÑά ϬÑοϬÖ. ΠαϬÅακολοϬÖθήϬÉειϬÇ, ϬÑο διάβαϬÉμα μηνϬÖμάϬÑϬâν ϬÉϬÑο ϬÑηλέϬÜϬâνο ή ϬÉϬÑο email, ϬÉÎºÎ·Î½Î­Ï¬Ç Î¶Î·Î»Î¿Ï¬ÑϬÖϬÄÎ¯Î±Ï¬Ç Ï¬ÉϬÑο ϬÉϬÄίϬÑι και Î¬Î»Î»ÎµÏ¬Ç Î¼Î¿Ï¬ÅϬÜÎ­Ï¬Ç Î¶Î®Î»Î¹Î±Ï¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ϬÉϬÖϬáÎ½Î­Ï¬Ç ÎºÎ±Î¹ ϬâÏ¬Ç Î­Î½Î± ϬÉημείο λογικέϬÇ.

Το ϬÑέϬÅÎ±Ï¬Ç Î¬ñήλια

Το μεγάλο ϬÄϬÅϬåβλημα με ϬÑη ζήλια και ϬÑον έϬÅϬâϬÑα ϬÄϬÅοκϬçϬÄϬÑει ϬåϬÑαν η ζήλια είναι ϬÜανϬÑαϬÉϬÑική. Σε ϬÄÎ¿Î»Î»Î­Ï¬Ç Ï¬ÄεϬÅιϬÄϬÑϬéϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç Î¿ έϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç Î³Î¯Î½ÎµÏ¬Ñαι εξάϬÅϬÑηϬÉη και εμμονή και οδηγεί ϬÑον έναν αϬÄϬå ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î´Ï¬Öο να βλέϬÄει ϬÜανϬÑαϬÉϬÑικοϬçÏ¬Ç ÎµÏ¬áθϬÅοϬçÏ¬Ç Ï¬ÄανϬÑοϬç. άàϬÉϬÑϬâ και αν δεν ϬÖϬÄάϬÅϬáει ϬÄϬÅαγμαϬÑική αϬÄειλή, κάϬÄοιοι ϬÑη βλέϬÄοϬÖν, ϬÑην ϬÑϬÅοϬÜοδοϬÑοϬçν και ϬÑη ϬÉϬÖνϬÑηϬÅοϬçν, με αϬÄοϬÑέλεϬÉμα ο μεγαλϬçϬÑεϬÅÎ¿Ï¬Ç Ï¬ÜϬåÎ²Î¿Ï¬Ç Ï¬ÑοϬÖÏ¬Ç Î½Î± γίνεϬÑαι ϬÄϬÅαγμαϬÑικϬåϬÑηϬÑα, ϬåϬáι γιαϬÑί ϬåνϬÑϬâÏ¬Ç Ï¬ÖϬÄάϬÅϬáει ϬÄϬÅϬåβλημα, αλλά γιαϬÑί εκείνοι ϬÑο δημιοϬçϬÅγηϬÉαν. άó ζήλια είναι ένα ϬÑέϬÅÎ±Ï¬Ç Ï¬ÄÎ¿Ï¬Ö Î³ÎµÎ½Î½Î¹Î­Ï¬Ñαι αϬÄϬå ϬÑον εαϬÖϬÑϬå ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ ϬÑϬÅέϬÜεϬÑαι αϬÄϬå ϬÑον εαϬÖϬÑϬå ϬÑοϬÖâ¬Ä¬ù, γϬÅάϬÜει ϬÉϬÑον â¬Ä¬úάüθέλλοâ¬Ä¬ù ο άüϬÖίλιαμ ΣαίξϬÄηϬŠκαι έϬáει εν μέϬÅει δίκιο.

άó ζήλια είναι ϬÑαϬÖϬÑιϬÉμένη ϬåμϬâÏ¬Ç ÎºÎ±Î¹ με ϬÑην αναζήϬÑηϬÉη ϬÑÎ·Ï¬Ç Î±Î»Î®Î¸ÎµÎ¹Î±Ï¬Ç. άü ζηλϬåϬÑϬÖϬÄÎ¿Ï¬Ç Î¸Î­Î»ÎµÎ¹ να μάθει αν αϬÖϬÑϬå ϬÄÎ¿Ï¬Ö Ï¬ÄιϬÉϬÑεϬçει ή ϬÜανϬÑάζεϬÑαι είναι αλήθεια ή ϬåϬáι. άúϬÄοϬÅοϬçμε ϬåμϬâÏ¬Ç Ï¬åλοι να ανϬÑέξοϬÖμε ϬÑην αλήθεια; άåϬáι, για αϬÖϬÑϬå και η ζήλια ϬÉϬÑÎ¹Ï¬Ç Ï¬ÉϬáέϬÉÎµÎ¹Ï¬Ç Î´Î·Î¼Î¹Î¿Ï¬ÖϬÅγεί έναν ϬÜαϬçλο κϬçκλο.

άñήλια, ένα δίκοϬÄο μαϬáαίϬÅι

άó ζήλια ϬÉε ανεκϬÑά ϬåϬÅια μϬÄοϬÅεί να μην ϬÉκοϬÑϬéϬÉει ϬÑον έϬÅϬâϬÑα, μϬÄοϬÅεί να ϬÑον εϬÄαναϬÜέϬÅει και να ϬÑον αναζϬâογονήϬÉει. άúεϬÅÎ¹ÎºÎ­Ï¬Ç Ï¬ÜοϬÅÎ­Ï¬Ç Î¿Î¹ άνθϬÅϬâϬÄοι ϬÄÎ¿Ï¬Ö Î³Î¯Î½Î¿Î½Ï¬Ñαι ανϬÑικείμενα Î¶Î®Î»Î¹Î±Ï¬Ç Î±Ï¬ÄϬå ϬÑον ϬÉϬçνϬÑϬÅοϬÜϬå ϬÑοϬÖϬÇ, αιϬÉθάνονϬÑαι κολακεϬÖμένοι και αϬÅϬáίζοϬÖν να αιϬÉθάνονϬÑαι καλϬçϬÑεϬÅα μέϬÉα ϬÉϬÑη ϬÉϬáέϬÉη ϬÑοϬÖϬÇ, ξέϬÅονϬÑÎ±Ï¬Ç Ï¬åϬÑι ϬÑο έϬÑεϬÅον ϬÑοϬÖÏ¬Ç Î®Î¼Î¹Ï¬ÉÏ¬Ö ÎµÎ½Î´Î¹Î±Ï¬ÜέϬÅεϬÑαι για αϬÖϬÑοϬçÏ¬Ç Ï¬ÄϬÅαγμαϬÑικά.

άïϬÄειδή ϬåμϬâÏ¬Ç Î±Ï¬ÖϬÑά ϬÑα ϬÄαιϬáνίδια είναι εϬÄικίνδϬÖνα και η ζήλια είναι δίκοϬÄο μαϬáαίϬÅι, καλϬå είναι να θϬÖμϬåμαϬÉϬÑε ϬåϬÑι ϬÄάνϬâ αϬÄϬå Ϭåλα ϬáϬÅειαζϬåμαϬÉϬÑε μέϬÑϬÅο και ηϬÅεμία ϬÉϬÑη ϬÉϬáέϬÉη μαϬÇ. άü έϬÅϬâϬÑÎ±Ï¬Ç ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ϬÄολϬç ϬÉημανϬÑικϬåÏ¬Ç Î³Î¹Î± να ϬÄαίζοϬÖμε μαζί ϬÑÎ¿Ï¬Ö ÎºÎ±Î¹ να ϬÑον καϬÑαϬÉϬÑϬÅέϬÜοϬÖμε με ϬÑη ζήλιαâ¬Ä¦

Tags: